Lite smått och gott

Ni som läser kanske inte förväntade er ett sådant här inlägg, men spela roll.

Idag så hade jag mentorsamtal och fick bara positiv feedback, det kändes skönt att mina föräldrar inte var besvikna på mig för en gångs skull efter ett sådant möte., efter det så åkte jag och styrketränade.
Jag tränar 1-2 gånger i veckan och börjar nu se anlag till magrutor, jag trodde inte att min träning skulle synas, så jag är glad. :D:D:D:D:D:D:

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag ska in i duschen så fort jag skrivit färdigt detta och hoppas på att det blir någonting iaf, så att jag inte bara sitter hemma.

Appropå något helt annat så ska jag färga och plocka mina ögonbryn och mina ögonfransar på tisdag, det var ett tag sedan, fast inte plocka ögonfransarna.

Jag har börjat plocka upp gitarren nu igen efter ett par veckors uppehåll, inspirationen kommer och går. Ett par låtar är nästan färdiga, och jag tror att de flesta skulle bli positivt överraskade, jag blev det.

Dagarna är långa, jag sitter mest vid min dator, lyssnar på intensiv musik och filosoferar om dagarna. Att repa med Grims band räddar mig från att ha långtråkigt.

Nu känns det som att det här inlägget saknar djup totalt så ja, eh, jag får se till att nästa är riktigt nice då! Dock så tvivlar jag på det, det blir nog helt okej.
Om jag fortsätter sätta sådan här press på mig själv så kommer jag inte våga publicera någonting alls.
Jag skriver lite slumpmässigt men det gör nog ingenting.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0