Ungern kallar

Hej hej, på tisdag (vilket lär vara dagen ni läser detta, eller efter) så åker jag till Ungern, klockan halv sex på eftermiddagen.

Jag ska dit och bo hos en familj i en vecka, det var några som gick in i vårat klassrum och frågade om någon ville vara med så jag tackade ja.

Jag kommer iaf inte att kunna skriva när jag är där. Men jag hoppas att jag har någonting intressant att skriva om när jag kommer tillbaka.

Jag ska ringa och skaffa ett jobb imorgon, det blir väl typ tusen kronor extra i månaden, väldigt chill.
Ledsagare är då jobbet jag ska ha, vilket i detta fall är att jag ska gå till gymmet med en kille och hjälpa honom.
Femhundra kronor av de (uppskattningsvis) tusen kronorna jag kommer att tjäna ska jag faktiskt helt seriöst donera till välgörenhet! Det känns som en värd sak att göra.
Fast egentligen skriver jag bara detta för att framstå som bra och ska egentligen köpa godis för pengarna! Nej jag bara skämtar, det blir av.

Orelaterad men rolig bild:


Ingen kanske bryr sig men om ni vill ha lite tips på musik så kan jag antingen skriva en lång lista om kanske 10 asbra och olika band och prata lite om dom men nu så får ni nöja er med en myspace av ett grymt bra band.
Escape The Day

Kommentarer
Postat av: Isak

Hoppas att det blir kul ändå fan, du får berätta alla missförståmd och kul händelser sedan.



Och jobbet kommer äga, tror jag.



Jag har suttit i tusen timmar ikväll och lyckats få en flashknapp att länka till de länkar jag vill, och lyckats kasta upp den på bloggen, så nu är jag på gott humör! :D

2009-11-10 @ 02:03:57
URL: http://p1sse.blogg.se/
Postat av: albin

tja /albin

2009-11-16 @ 21:58:30
Postat av: Anonym

Gick in på din blogg nu och läste, och faaaasiken så wow om du gör det! :) Grymt imponerande! (syftar på femhunkan till välgörenhet)

/evelina sandström

2009-12-01 @ 02:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0