Woho

Detta blir andra gången som Viola, Intrig, övertalat mig till att fortsätta blogga. Så ni får tacka henne om ni är en av mina kära läsare, eller kommer att bli en.

För er som inte visste det så heter jag Adrian Markström och inte Fredrik Markström nu. Jag fick lov att byta namn på min blogg nu när jag själv bytt namn, det kändes passande, men nog om det.

Jag har tagit ut mina snakebites, japp. Så jag är helt piercingslös nu, Det är för att i September så ska jag börja i Shootfighting/MMA och lite i Thaiboxning. Det blir nog riktigt roligt faktiskt, jag och några vänner ska tillsammans börja som nybörjare så vi kommer inte att ligga i ett så stort underläge bara för att vi inte har hållit på med kampsporter förut.

Jag hade en rätt så intressant diskussion med en vän till mig, Freyr, som försökte att övertala mig till att inte börja med något sådant, men för tillfället så fortsätter jag att styrketräna och kommer i form tills Septembermorgon.

Nu så ska jag fortsätta att njuta av att jag gick upp lite för tidigt, lev ett moraliskt liv.

Underbat låt.

Kommentarer
Postat av: Albin

Bytt namn!? You be trollin!

2009-03-17 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0