Våren kommer

Jag har ändrat mig igen, ska sätta i mina snakebites igen.
När jag tänkt över det riktigt noga så gymmar jag hellre än tränar kampsport, och jag saknar mina piercings.

Thomas Di Leva sade en väldigt intressant sak när jag såg honom prata i tv. Han sa att i alla situationer så kan man välja mellan rädsla och kärlek, valet bör vara uppenbart.
Det är helt genialiskt. Rädsla skapar lidande. Klassiker som rasism och sådant är väl mycket grundat av rädsla.
Jag tror inte att människor är kapabla till att sluta känna rädsla och bli helt lyckliga, men om man försöker så kan nog leva ett mycket bättre liv.

Som Thomas Di Leva sa så är det nog en bra idé att innan varje situation, eller i varje situation, tänka att vad som än händer, så är det helt okej.

Kommentarer
Postat av: Vic

Jag har ju sagt det att Thomas Di Leva faktiskt har mycket bra saker att säga.

2009-03-23 @ 09:57:38
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck
Postat av: Adrian

Vic: Men han blandar det med svammel, jag spekulerar att det handlar om att tjäna pengar och att bli känd.

2009-03-23 @ 10:41:26
Postat av: Ninja

Det kan ligga något i det.

Men Di Leva ger mig endå creeps >:

2009-03-24 @ 08:29:13
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Albin

Di Leva äger

2009-03-24 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0