The Voiceless

The Voiceless av And So I Watch You From Afar är en riktigt bra låt. Jag har bytt från att spela bas till att spela trummor i mitt band nu, det känns riktigt bra.
Jag märker att allt mitt knätrummande till mina favoritband har burit frukt. Jag måste bara börja knätrumma mer seriöst nu igen.
Vi gör så att på repen så spelar vi in allting som vi kommer på direkt, för att inte glömma bort det. Det känns som om det är jättesmart, fungerar väldigt bra för mig iaf.

Nu så ska jag vara seriös och skriva ärliga saker. Förut så var jag typ "baw, det finns ingen mening med livet", men nu har jag som accepterat det, är glad ibland, nere ibland, inte speciellt glad allmänt, men jag klarar mig.
Men jag hade inte brytt mig om jag dog. Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket, det är en av anledningarna till att jag inte gör något åt det.

Fest på fredag kväll med Vanni, någon som känner till någon fest som vi skulle kunna dra på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0