Ett år

Det var ungefär ett år sedan som jag började umgås med människor och började ändra på mitt liv.
Det tog mig fem månader att hitta en riktigt underbar flickvän och jag har lärt mig en massa om mig själv. Saker som får mig att må bra och saker som får mig att må dåligt.

Min version av hur jag vill vara som människa är moralisk, vänlig, snygg, smart och med en bra självdisciplin.

Min moral är inte riktigt var jag vill ha den, den är mycket bättre än de flesta tonåringars, men jag har min far som förebild där, en man som aldrig verkar gå emot sina principer. Det kanske är min brist på självdisciplin som negativt påverkar min moral, som håller mig från att fullfölja perfektion.

Min vänlighet är väldigt blandad, ibland så klarar jag inte av att vara snäll, mot människor som jag verkligen inte tycker om. Men jag försöker iaf och det går bra.

Mitt utseende går väl okej, jag vill se bättre ut dock, det är så olika hur folk anser om jag är snygg eller inte.

Min intelligens går väl inte att ändra på men min visdom är den som jag arbetar på, och det känns som att jag har kommit en rätt så bra bit, förstår många sanningar om universum, baserar allt på logik.

Ett år
Ett år senare så har jag kommit en bra bit på att vara en bra människa, nu är det bara ut och fortsätta leva livet, jag vill upptäcka saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0